Diablo 4 Aktualizace 1.4.3 – Patch Notes

představil patch notes k aktualizaci 4 verze 1.4.3, které se zaměřují na posílení slabších tříd a buildů, zatímco snižují obtížnost Pitu, aby více hráčů mohlo dosáhnout a užít si úroveň 60. Tato aktualizace také přináší významné změny zaměřené na zlepšení přístupnosti a opravu chyb.

- REKLAMA -
Vstup do Pitu | zdroj: thegamer

je čtvrtý díl ze série akčních RPG vyvinutý a publikovaný společností Blizzard Entertainment. Odehrává se v temném, gotickém světě Sanctuary a nabízí otevřenější svět s propojenými regiony, dynamickým počasím a cykly dne a noci. Hráči si mohou vybrat z různých tříd postav, z nichž každá má jedinečné schopnosti a herní styly, aby bojovali proti démonickým silám, které uvolnila hlavní antagonistka hry, Lilith. Diablo 4 zdůrazňuje jak sólo, tak kooperativní multiplayerové zážitky.

Významné změny ve třídách Diablo 4 byly provedeny pro zvýšení jejich celkového výkonu v nadcházející aktualizaci 1.4.3, která vychází 17. června.

Barbaři získávají zvýšení poškození pro dovednosti jako Whirlwind, vylepšené pasivní schopnosti a efektivnější legendární aspekty. Druidové mají zvýšené poškození a užitečnost dovedností jako Pulverize, vylepšené pasivní schopnosti a aspekty. Necromanceři profitují z významných vylepšení jejich obětí z Knihy mrtvých a Paragon uzlů. Rogueové získávají značné zvýšení poškození pro dovednosti jako Twisting Blades, lepší redukci poškození a pasivní léčení a vylepšené legendární aspekty. Čarodějové mají lepší ochranu a mobilitu z dovedností jako Ice Armor, vylepšené pasivní schopnosti a posílené legendární aspekty pro lepší redukci a výstup poškození.

Endgame hry byl upraven, aby zajistil hladší průběh. Zdraví a úrovně poškození v oblasti Pit byly sníženy, zejména když hráči dosahují úrovně 60. Tento krok má za cíl učinit konečný obsah Diablo 4 přístupnější a zábavnější pro širší škálu buildů a hráčů. Dále bylo zdraví všech tormented bossů sníženo o 30 %, čímž se snižuje obtížnost vysoce náročných střetnutí. V obecných aktualizacích byly výrazně posíleny léčivé lektvary. Menší léčivé lektvary nyní poskytují o 50 % více počátečního léčení, zatímco lehké a střední léčivé lektvary mají dvojnásobné počáteční léčení. Legendární aspekty a mytické unikátní předměty byly také významně vylepšeny. Například Aspect of the Protector má nyní snížený cooldown bariéry, což zvyšuje jeho efektivitu v boji.

Dále byly opraveny chyby, včetně problémů s elixírem Holy Bolts, který nyní škáluje s poškozením zbraní místo zdraví nepřátel, a řešení problémů s některými dovednostmi Diablo 4 jako Rapid Fire a Boulders. S pokračujícím vývojem Diablo 4 na PC, a PlayStation, tyto změny a opravy mají za cíl zlepšit celkovou stabilitu a výkon hry.

Diablo 4 Aktualizace 1.4.3 – Patch Notes

Obecný balance

Léčivé lektvary

  • Menší léčivý lektvar: Počáteční léčení zvýšeno o 50 %.
  • Lehký a Střední léčivý lektvar: Počáteční léčení zvýšeno o 100 %.
  • Silný, Větší, Hlavní a Nadřazený léčivý lektvar: Počáteční léčení zvýšeno o 200 %.

Legendární aspekty

  • Aspect of the Protector: Cooldown bariéry snížen z 30 na 20 sekund.

Mytické unikátní předměty

  • Andariel’s Visage: Poison nova nyní spawnuje na nepříteli místo na hráči. Poškození Poison nova zvýšeno o 50 %.
  • Doombringer: Poškození Shadow explosion zvýšeno o 100 %.
  • Ring of Starless Skies: Maximální počet stacků Resource Cost Reduction a bonusového poškození zvýšen z 4 na 5. To zvyšuje maximální hodnotu Resource Cost Reduction a bonusového poškození z 40% na 50%.
  • Tyrael’s Might: Poškození Divine barrage zvýšeno o 100 %.

Paragon

  • Požadavky na statistiky pro vedlejší statistiky sníženy z 90 na 60 na Paragon Board.

Barbarian

Dovednosti

  • Whirlwind: Poškození zvýšeno o 15 %.
  • Violent Whirlwind: Bonus k poškození zvýšen z 30 % na 35 %.
  • Call of the Ancients: Poškození skoku Korlica zvýšeno o 12,5 %. Poškození vířivky Talica zvýšeno o 20 %. Poškození upheavalu Madawca zvýšeno o 13 %. Bonus k poškození Prime Call of the Ancients zvýšen z 20 % na 25 %.
  • Frenzy: Poškození zvýšeno o 8 %.
  • Flay: Poškození krvácení v čase zvýšeno o 8 %.
  • Enhanced Flay: Délka zranitelnosti zvýšena ze 3 na 5 sekund.
  • Battle Flay: Bonus k poškození krvácení zvýšen z 10 % na 15 %.
  • Combat Flay: Maximální počet stacků zvýšen z 4 na 5. Redukce poškození zvýšena ze 3 % na 4 %. Doba trvání buffu zvýšena ze 3 na 6 sekund.

Pasivní schopnosti

  • Pressure Point: Nyní platí i pro Weapon Mastery Skills.
  • Tough as Nails: Další Trny jako krvácení poškození zvýšeny z 10 % na 15 %.

Klíčové pasivní schopnosti

  • Walking Arsenal: Poškození na unikátní zdroj poškození zbraní zvýšeno z 10 % na 12 %.

Legendární aspekty

  • Aspect Of Tempering Blows: Počet výměn zbraní k aktivaci efektu snížen z 6 na 5.
  • Slaking Aspect: Nyní platí pro všechny Core Skills. Maximální Fury zvýšena o 5-20.
  • Dust Devil’s Aspect: Poškození Whirlwind Dust Devil zvýšeno o 100 %.
  • Aspect of the Relentless Armsmaster: Nyní také poskytuje 15 % snížení nákladů Fury na dovednosti při aktivním bonusu z Walking Arsenal Key Passive.

Unikátní předměty

  • Gohr’s Devastating Grips: Poškození exploze Whirlwind zvýšeno z 25-35 % na 40-50 %.
  • Ancients‘ Oath: Poškození zvýšeno z 30-50 % na 40-60 %.

Druid

Duchovní dary

  • Gift of the Stag: Maximální Spirit zvýšen z 20 na 40.
  • Prickleskin: Množství Trnů zvýšeno o 100 %.
  • Advantageous Beast: Nyní poskytuje 15 % pohybové rychlosti a 15 % redukci ovládání.
  • Scythe Talons: Šance na kritický zásah zvýšena z 5 % na 10 %.
  • Iron Feather: Maximální život zvýšen z 14 % na 20 %.
  • Swooping Attacks: Rychlost útoku zvýšena z 10 % na 15 %.
  • Energize: Obnovení Spiritu zvýšeno z 20 na 30.
  • Bolster: Fortify zvýšeno z 15 % na 25 % maximálního života.
  • Obsidian Slam: Počet zabití pro zaručený Overpower snížen z 20 na 10.

Dovednosti

  • Rabies: Poškození otravy zvýšeno o 25 %.
  • Pulverize: Poškození zvýšeno o 76 %.
  • Raging Pulverize: Nyní také způsobuje o 30 % vyšší Overpower poškození.

Pasivní schopnosti

  • Nature’s Fury: Šance na vyvolání zdarma dovednosti opačné kategorie zvýšena z 30 % na 35 %.
  • Perfect Storm: Bonus k poškození zvýšen z 20 % na 30 %.
  • Nature’s Reach: Poškození vzdáleným nepřátelům zvýšeno z 3/6/9 % na 5/10/15 %.
  • Toxic Claws: Množství otravy zvýšeno z 8/15/23 % na 12/24/36 % základního poškození dovednosti.
  • Quickshift: Maximální bonus k poškození zvýšen z 6/12/18 % na 8/16/24 %.
  • Defensive Posture: Nyní také poskytuje 3/6/9 % redukci poškození při Fortified.
  • Mending: Nyní také poskytuje 4/8/12 % zvýšení maximálního života.
  • Provocation: Doba v Werebear formě potřebná pro Overpower snížena z 24/20/16 na 20/16/12 sekund.

Legendární aspekty

  • Aspect of Trampled Earth: Poškození Landslide zvýšeno z 50-80 % na 70-100 % normálního poškození.
  • Subterranean Aspect: Bonus k poškození zvýšen z 10-25 % na 15-30 %.
  • Aspect of the Alpha: Poškození Werewolf Companion zvýšeno z 85-115 % na 100-130 %.
  • Unsatiated Aspect: Poškození Shred při castu nad 50 Spirit zvýšeno z 10-25 % na 20-35 %.

Paragon

  • Constricting Tendrils Legendary Node: Poškození zvýšeno z 120 % na 150 %.
  • Dominate Glyph: Bonus k poškození po Overpower zvýšen z 12 % na 15 %.

Necromancer

Book of the Dead

  • Skirmishers Sacrifice Upgrade: Bonus k šanci na kritický zásah zvýšen z 5 % na 10 %.
  • Defenders Sacrifice Upgrade: Odolnost vůči všem prvkům zvýšena z 20 % na 25 %.
  • Reapers Sacrifice Upgrade: Poškození Shadow zvýšeno z 15 % na 20 %.
  • Shadow Mages Sacrifice Upgrade: Maximální Essence zvýšena z 15 na 20. Nyní také zvyšuje generování Essence o 20 %.
  • Cold Mages Sacrifice Upgrade: Poškození zranitelným nepřátelům zvýšeno z 15 % na 20 %.
  • Bone Mages Sacrifice Upgrade: Poškození Overpower zvýšeno z 25 % na 30 %.
  • Bone Golem Sacrifice Upgrade: Bonus k rychlosti útoku zvýšen z 10 % na 15 %.
  • Blood Golem Sacrifice Upgrade: Maximální život zvýšen z 10 % na 15 %.
  • Iron Golem Sacrifice Upgrade: Bonus k poškození kritickým zásahům zvýšen z 30 % na 35 %.

Paragon

  • Blood Begets Blood Legendary Node: Maximální poškození zvýšeno z 15 % na 30 %.
  • Blood-drinker Glyph: Bonus k Fortify zvýšen z 7 % na 10 % maximálního života.
  • Desecration Glyph: Bonus k poškození Shadow zvýšen z 15 % na 20 %.
  • Gravekeeper Glyph: Bonus k poškození zvýšen z 2 % na 3 %, až na maximum z 12 % na 18 % za každou blízkou mrtvolu.

Legendární aspekty

  • Sacrificial Aspect: Bonus k oběti zvýšen z 10-25 % na 35-50 %.
  • Shielding Storm Aspect: Nyní poskytuje bariéru rovnající se 1-6 % maximálního života při poškození nepřítele Bone Storm.

Rogue

Dovednosti

  • Twisting Blades: Počáteční poškození zvýšeno o 20 %. Poškození při návratu zvýšeno o 20 %.
  • Flurry: Poškození zvýšeno přibližně o 25 %.

Pasivní schopnosti

  • Exposure: Lucky Hit již nevyžaduje přímé poškození pro aktivaci a nyní funguje i na Damage Over Time efekty.
  • Sturdy: Redukce poškození zvýšena z 4/8/12 % na 6/12/18 %.
  • Mending Obscurity: Nyní léčí při vstupu do Stealth a každou sekundu při Stealth o 5/10/15 % maximálního života.

Paragon

  • Versatility Glyph: Poškození non-Basic a non-Core dovedností zvýšeno z 15 % na 25 %.
  • Fluidity Glyph: Nyní poskytuje 10 % zvýšené poškození a 15 % zvýšenou regeneraci energie na 6 sekund po použití Agility dovednosti.
  • Explosive Glyph: Redukce poškození zvýšena z 10 % na 15 %.
  • Diminish Glyph: Redukce poškození zvýšena z 10 % na 15 %.

Legendární aspekty

  • Bladedancer’s Aspect: Poškození zvýšeno z 30-60 % na 50-80 %.
  • Aspect of Artful Initiative: Požadavek energie pro odhození granátů snížen ze 100 na 75. Poškození granátů zvýšeno o 50 %.
  • Aspect of Surprise: Poškození granátů zvýšeno o 200 %. Při použití Shadow Step nyní granáty spadnou na místo, kam hráč teleportoval.
  • Trickster’s Aspect: Poškození granátů zvýšeno o 50 %.
  • Enshrouding Aspect: Čas potřebný pro vytvoření Dark Shroud snížen ze 3 na 2 sekundy.
  • Umbrous Aspect: Nyní má Lucky Hit až 45-60 % šanci na získání zdarma Dark Shroud shadow při kritických zásazích.
  • Aspect of Arrow Storms: Poškození Arrow Storm zvýšeno o 30 %. Bonusové poškození všech Arrow Storms zvýšeno z 25-35 % na 30-40 %.
  • Vengeful Aspect: Poškození Arrow Storm zvýšeno o 30 %.

Unikátní předměty

  • Eyes in the Dark: Poškození Death Trap zvýšeno z 50-70 % na 50-90 % a znovu se aktivuje podruhé.
  • Saboteur’s Signet: Poškození granátů zvýšeno o 50 %.

Sorcerer

Dovednosti

  • Ice Armor: Množství bariéry zvýšeno z 30 % základního života na 25 % maximálního života.
  • Shimmering Teleport: Doba trvání zvýšena ze 3 na 4 sekundy.
  • Incinerate: Redukce poškození zvýšena z 15 % na 20 %.

Pasivní schopnosti

  • Potent Warding: Maximální odolnost zvýšena z 1/2/3 % na 2/4/6 %. Upravená funkčnost: již nevylučuje základní dovednosti.
  • Glass Cannon: Další přijímané poškození sníženo z 3/6/9 % na 2/4/6 %.
  • Align the Elements: Trvání přetrvání zvýšeno ze 2 na 3 sekundy.
  • Conduction: Rychlost pohybu zvýšena z 3/6/9 % na 4/8/12 %. Trvání zvýšeno ze 3 na 4 sekundy.
  • Electrocution: Redukce poškození nepřítele zvýšena z 5/10/15 % na 6/12/18 %.
  • Warmth: Léčení za blízkého hořícího nepřítele zvýšeno z 0,3/0,6/0,9 % na 0,5/1/1,5 %. Léčení za blízkého hořícího boss nepřítele zvýšeno z 0,6/1,2/1,8 % na 2/4/6 %.
  • Inner Flames: Bonusové poškození při zdraví zvýšeno z 3/6/9 % na 4/8/12 %.
  • Overflowing Energy: Redukce cooldownu při zasažení elitního nepřítele zvýšena z 0,25 na 0,35 sekundy.
  • Avalanche: Bonusové poškození zvýšeno z 45 % na 60 %.
  • Combustion: Bonusové poškození za unikátní zdroj hoření zvýšeno z 2 % na 4 %.
  • Esu’s Ferocity: Šance na kritický zásah zvýšena z 5 % na 10 %.
  • Shatter: Bonusové poškození zvýšeno z 25 % na 30 %.
  • Vyr’s Mastery: Bonusové poškození zvýšeno z 15 % na 20 %. Bonusové poškození po kritickém zásahu zvýšeno z 20 % na 25 %.

Legendární aspekty

  • Aspect of Concentration: Redukce poškození zvýšena z 10-20 % na 15-25 %.
  • Aspect of Unbroken Tether: Další řetězy Chain Lightning zvýšeny ze 4 na 5.
  • Aspect of Overwhelming Currents: Šance na vyvolání dalšího Shock dovednosti zvýšena z 15-30 % na 25-40 %.
  • Mage-Lord’s Aspect: Vyr’s Mastery nyní poskytuje 6-9 % redukce poškození, trojnásobně při boji s blízkým nepřítelem.
  • Aspect of Shattered Stars: Poškození meteoritů zvýšeno z 20-35 % na 30-45 %.
  • Aspect of Frozen Memories: Další casty zvýšeny z 1 na 2.
  • Battle Caster’s Aspect: Maximální stacky zvýšeny ze 3 na 5.

Unikátní předměty

  • Flamescar: Poškození embers zvýšeno přibližně o 35 %.
  • Esadora’s Overflowing Cameo: Poškození zvýšeno za každých 100 inteligence z 50 % na 60 %.
  • Staff of Endless Rage: Bonusové poškození zvýšeno z 40-60 % na 50-70 %.
  • Gloves of the Illuminator: Penalizace poškození snížena z 35-25 % na 30-20 %.

END-GAME

  • Úrovně zdraví a poškození byly sníženy v oblasti Pit. Tato úprava je nejvýraznější, když hráči dosahují úrovně 60, aby více hráčů mohlo plně participovat v Masterworking.
  • Všichni mučení bossové měli své zdraví sníženo o 30 %. To zahrnuje i Blood Boils z Tormented Echo of Lilith.

OPRAVY CHYB

  • Opraven problém, kdy poškození elixíru Holy Bolts škálovalo neúměrně vysoko, když bylo vyvoláno mazlíčky, jako jsou minioni Necromancera.
  • Opraven problém, kdy sesílání Boulders s Dolmen Stone neproběhlo vůbec. Boulders nyní mají limit 10, ale jejich poškození je zvýšeno o 10 % za každý Boulder.
  • Opraven problém, kdy Rapid Fire s vybaveným Scoundrel’s Kiss nemohlo správně zasáhnout blízké cíle a někdy střílelo projektily za hráče. Tento problém také zvyšuje poloměr explozí o 25 %.
  • Opraven problém, kdy se mazlíčci počítali jako minioni v různých případech.
- REKLAMA -