Blizzard Entertainment představil patch notes k aktualizaci Diablo 4 verze 1.4.3, které se zaměřují na posílení slabších tříd a buildů, zatímco snižují obtížnost Pitu, aby více hráčů mohlo dosáhnout a užít si úroveň 60. Tato aktualizace také přináší významné změny zaměřené na zlepšení přístupnosti a opravu chyb.
Diablo 4 je čtvrtý díl ze série akčních RPG vyvinutý a publikovaný společností Blizzard Entertainment. Odehrává se v temném, gotickém světě Sanctuary a nabízí otevřenější svět s propojenými regiony, dynamickým počasím a cykly dne a noci. Hráči si mohou vybrat z různých tříd postav, z nichž každá má jedinečné schopnosti a herní styly, aby bojovali proti démonickým silám, které uvolnila hlavní antagonistka hry, Lilith. Diablo 4 zdůrazňuje jak sólo, tak kooperativní multiplayerové zážitky.
Významné změny ve třídách Diablo 4 byly provedeny pro zvýšení jejich celkového výkonu v nadcházející aktualizaci 1.4.3, která vychází 17. června.
Barbaři získávají zvýšení poškození pro dovednosti jako Whirlwind, vylepšené pasivní schopnosti a efektivnější legendární aspekty. Druidové mají zvýšené poškození a užitečnost dovedností jako Pulverize, vylepšené pasivní schopnosti a aspekty. Necromanceři profitují z významných vylepšení jejich obětí z Knihy mrtvých a Paragon uzlů. Rogueové získávají značné zvýšení poškození pro dovednosti jako Twisting Blades, lepší redukci poškození a pasivní léčení a vylepšené legendární aspekty. Čarodějové mají lepší ochranu a mobilitu z dovedností jako Ice Armor, vylepšené pasivní schopnosti a posílené legendární aspekty pro lepší redukci a výstup poškození.
Endgame hry byl upraven, aby zajistil hladší průběh. Zdraví a úrovně poškození v oblasti Pit byly sníženy, zejména když hráči dosahují úrovně 60. Tento krok má za cíl učinit konečný obsah Diablo 4 přístupnější a zábavnější pro širší škálu buildů a hráčů. Dále bylo zdraví všech tormented bossů sníženo o 30 %, čímž se snižuje obtížnost vysoce náročných střetnutí. V obecných aktualizacích byly výrazně posíleny léčivé lektvary. Menší léčivé lektvary nyní poskytují o 50 % více počátečního léčení, zatímco lehké a střední léčivé lektvary mají dvojnásobné počáteční léčení. Legendární aspekty a mytické unikátní předměty byly také významně vylepšeny. Například Aspect of the Protector má nyní snížený cooldown bariéry, což zvyšuje jeho efektivitu v boji.
Dále byly opraveny chyby, včetně problémů s elixírem Holy Bolts, který nyní škáluje s poškozením zbraní místo zdraví nepřátel, a řešení problémů s některými dovednostmi Diablo 4 jako Rapid Fire a Boulders. S pokračujícím vývojem Diablo 4 na PC, Xbox a PlayStation, tyto změny a opravy mají za cíl zlepšit celkovou stabilitu a výkon hry.
Diablo 4 Aktualizace 1.4.3 – Patch Notes
Obecný balance
Léčivé lektvary
- Menší léčivý lektvar: Počáteční léčení zvýšeno o 50 %.
- Lehký a Střední léčivý lektvar: Počáteční léčení zvýšeno o 100 %.
- Silný, Větší, Hlavní a Nadřazený léčivý lektvar: Počáteční léčení zvýšeno o 200 %.
Legendární aspekty
- Aspect of the Protector: Cooldown bariéry snížen z 30 na 20 sekund.
Mytické unikátní předměty
- Andariel’s Visage: Poison nova nyní spawnuje na nepříteli místo na hráči. Poškození Poison nova zvýšeno o 50 %.
- Doombringer: Poškození Shadow explosion zvýšeno o 100 %.
- Ring of Starless Skies: Maximální počet stacků Resource Cost Reduction a bonusového poškození zvýšen z 4 na 5. To zvyšuje maximální hodnotu Resource Cost Reduction a bonusového poškození z 40% na 50%.
- Tyrael’s Might: Poškození Divine barrage zvýšeno o 100 %.
Paragon
- Požadavky na statistiky pro vedlejší statistiky sníženy z 90 na 60 na Paragon Board.
Barbarian
Dovednosti
- Whirlwind: Poškození zvýšeno o 15 %.
- Violent Whirlwind: Bonus k poškození zvýšen z 30 % na 35 %.
- Call of the Ancients: Poškození skoku Korlica zvýšeno o 12,5 %. Poškození vířivky Talica zvýšeno o 20 %. Poškození upheavalu Madawca zvýšeno o 13 %. Bonus k poškození Prime Call of the Ancients zvýšen z 20 % na 25 %.
- Frenzy: Poškození zvýšeno o 8 %.
- Flay: Poškození krvácení v čase zvýšeno o 8 %.
- Enhanced Flay: Délka zranitelnosti zvýšena ze 3 na 5 sekund.
- Battle Flay: Bonus k poškození krvácení zvýšen z 10 % na 15 %.
- Combat Flay: Maximální počet stacků zvýšen z 4 na 5. Redukce poškození zvýšena ze 3 % na 4 %. Doba trvání buffu zvýšena ze 3 na 6 sekund.
Pasivní schopnosti
- Pressure Point: Nyní platí i pro Weapon Mastery Skills.
- Tough as Nails: Další Trny jako krvácení poškození zvýšeny z 10 % na 15 %.
Klíčové pasivní schopnosti
- Walking Arsenal: Poškození na unikátní zdroj poškození zbraní zvýšeno z 10 % na 12 %.
Legendární aspekty
- Aspect Of Tempering Blows: Počet výměn zbraní k aktivaci efektu snížen z 6 na 5.
- Slaking Aspect: Nyní platí pro všechny Core Skills. Maximální Fury zvýšena o 5-20.
- Dust Devil’s Aspect: Poškození Whirlwind Dust Devil zvýšeno o 100 %.
- Aspect of the Relentless Armsmaster: Nyní také poskytuje 15 % snížení nákladů Fury na dovednosti při aktivním bonusu z Walking Arsenal Key Passive.
Unikátní předměty
- Gohr’s Devastating Grips: Poškození exploze Whirlwind zvýšeno z 25-35 % na 40-50 %.
- Ancients‘ Oath: Poškození zvýšeno z 30-50 % na 40-60 %.
Druid
Duchovní dary
- Gift of the Stag: Maximální Spirit zvýšen z 20 na 40.
- Prickleskin: Množství Trnů zvýšeno o 100 %.
- Advantageous Beast: Nyní poskytuje 15 % pohybové rychlosti a 15 % redukci ovládání.
- Scythe Talons: Šance na kritický zásah zvýšena z 5 % na 10 %.
- Iron Feather: Maximální život zvýšen z 14 % na 20 %.
- Swooping Attacks: Rychlost útoku zvýšena z 10 % na 15 %.
- Energize: Obnovení Spiritu zvýšeno z 20 na 30.
- Bolster: Fortify zvýšeno z 15 % na 25 % maximálního života.
- Obsidian Slam: Počet zabití pro zaručený Overpower snížen z 20 na 10.
Dovednosti
- Rabies: Poškození otravy zvýšeno o 25 %.
- Pulverize: Poškození zvýšeno o 76 %.
- Raging Pulverize: Nyní také způsobuje o 30 % vyšší Overpower poškození.
Pasivní schopnosti
- Nature’s Fury: Šance na vyvolání zdarma dovednosti opačné kategorie zvýšena z 30 % na 35 %.
- Perfect Storm: Bonus k poškození zvýšen z 20 % na 30 %.
- Nature’s Reach: Poškození vzdáleným nepřátelům zvýšeno z 3/6/9 % na 5/10/15 %.
- Toxic Claws: Množství otravy zvýšeno z 8/15/23 % na 12/24/36 % základního poškození dovednosti.
- Quickshift: Maximální bonus k poškození zvýšen z 6/12/18 % na 8/16/24 %.
- Defensive Posture: Nyní také poskytuje 3/6/9 % redukci poškození při Fortified.
- Mending: Nyní také poskytuje 4/8/12 % zvýšení maximálního života.
- Provocation: Doba v Werebear formě potřebná pro Overpower snížena z 24/20/16 na 20/16/12 sekund.
Legendární aspekty
- Aspect of Trampled Earth: Poškození Landslide zvýšeno z 50-80 % na 70-100 % normálního poškození.
- Subterranean Aspect: Bonus k poškození zvýšen z 10-25 % na 15-30 %.
- Aspect of the Alpha: Poškození Werewolf Companion zvýšeno z 85-115 % na 100-130 %.
- Unsatiated Aspect: Poškození Shred při castu nad 50 Spirit zvýšeno z 10-25 % na 20-35 %.
Paragon
- Constricting Tendrils Legendary Node: Poškození zvýšeno z 120 % na 150 %.
- Dominate Glyph: Bonus k poškození po Overpower zvýšen z 12 % na 15 %.
Necromancer
Book of the Dead
- Skirmishers Sacrifice Upgrade: Bonus k šanci na kritický zásah zvýšen z 5 % na 10 %.
- Defenders Sacrifice Upgrade: Odolnost vůči všem prvkům zvýšena z 20 % na 25 %.
- Reapers Sacrifice Upgrade: Poškození Shadow zvýšeno z 15 % na 20 %.
- Shadow Mages Sacrifice Upgrade: Maximální Essence zvýšena z 15 na 20. Nyní také zvyšuje generování Essence o 20 %.
- Cold Mages Sacrifice Upgrade: Poškození zranitelným nepřátelům zvýšeno z 15 % na 20 %.
- Bone Mages Sacrifice Upgrade: Poškození Overpower zvýšeno z 25 % na 30 %.
- Bone Golem Sacrifice Upgrade: Bonus k rychlosti útoku zvýšen z 10 % na 15 %.
- Blood Golem Sacrifice Upgrade: Maximální život zvýšen z 10 % na 15 %.
- Iron Golem Sacrifice Upgrade: Bonus k poškození kritickým zásahům zvýšen z 30 % na 35 %.
Paragon
- Blood Begets Blood Legendary Node: Maximální poškození zvýšeno z 15 % na 30 %.
- Blood-drinker Glyph: Bonus k Fortify zvýšen z 7 % na 10 % maximálního života.
- Desecration Glyph: Bonus k poškození Shadow zvýšen z 15 % na 20 %.
- Gravekeeper Glyph: Bonus k poškození zvýšen z 2 % na 3 %, až na maximum z 12 % na 18 % za každou blízkou mrtvolu.
Legendární aspekty
- Sacrificial Aspect: Bonus k oběti zvýšen z 10-25 % na 35-50 %.
- Shielding Storm Aspect: Nyní poskytuje bariéru rovnající se 1-6 % maximálního života při poškození nepřítele Bone Storm.
Rogue
Dovednosti
- Twisting Blades: Počáteční poškození zvýšeno o 20 %. Poškození při návratu zvýšeno o 20 %.
- Flurry: Poškození zvýšeno přibližně o 25 %.
Pasivní schopnosti
- Exposure: Lucky Hit již nevyžaduje přímé poškození pro aktivaci a nyní funguje i na Damage Over Time efekty.
- Sturdy: Redukce poškození zvýšena z 4/8/12 % na 6/12/18 %.
- Mending Obscurity: Nyní léčí při vstupu do Stealth a každou sekundu při Stealth o 5/10/15 % maximálního života.
Paragon
- Versatility Glyph: Poškození non-Basic a non-Core dovedností zvýšeno z 15 % na 25 %.
- Fluidity Glyph: Nyní poskytuje 10 % zvýšené poškození a 15 % zvýšenou regeneraci energie na 6 sekund po použití Agility dovednosti.
- Explosive Glyph: Redukce poškození zvýšena z 10 % na 15 %.
- Diminish Glyph: Redukce poškození zvýšena z 10 % na 15 %.
Legendární aspekty
- Bladedancer’s Aspect: Poškození zvýšeno z 30-60 % na 50-80 %.
- Aspect of Artful Initiative: Požadavek energie pro odhození granátů snížen ze 100 na 75. Poškození granátů zvýšeno o 50 %.
- Aspect of Surprise: Poškození granátů zvýšeno o 200 %. Při použití Shadow Step nyní granáty spadnou na místo, kam hráč teleportoval.
- Trickster’s Aspect: Poškození granátů zvýšeno o 50 %.
- Enshrouding Aspect: Čas potřebný pro vytvoření Dark Shroud snížen ze 3 na 2 sekundy.
- Umbrous Aspect: Nyní má Lucky Hit až 45-60 % šanci na získání zdarma Dark Shroud shadow při kritických zásazích.
- Aspect of Arrow Storms: Poškození Arrow Storm zvýšeno o 30 %. Bonusové poškození všech Arrow Storms zvýšeno z 25-35 % na 30-40 %.
- Vengeful Aspect: Poškození Arrow Storm zvýšeno o 30 %.
Unikátní předměty
- Eyes in the Dark: Poškození Death Trap zvýšeno z 50-70 % na 50-90 % a znovu se aktivuje podruhé.
- Saboteur’s Signet: Poškození granátů zvýšeno o 50 %.
Sorcerer
Dovednosti
- Ice Armor: Množství bariéry zvýšeno z 30 % základního života na 25 % maximálního života.
- Shimmering Teleport: Doba trvání zvýšena ze 3 na 4 sekundy.
- Incinerate: Redukce poškození zvýšena z 15 % na 20 %.
Pasivní schopnosti
- Potent Warding: Maximální odolnost zvýšena z 1/2/3 % na 2/4/6 %. Upravená funkčnost: již nevylučuje základní dovednosti.
- Glass Cannon: Další přijímané poškození sníženo z 3/6/9 % na 2/4/6 %.
- Align the Elements: Trvání přetrvání zvýšeno ze 2 na 3 sekundy.
- Conduction: Rychlost pohybu zvýšena z 3/6/9 % na 4/8/12 %. Trvání zvýšeno ze 3 na 4 sekundy.
- Electrocution: Redukce poškození nepřítele zvýšena z 5/10/15 % na 6/12/18 %.
- Warmth: Léčení za blízkého hořícího nepřítele zvýšeno z 0,3/0,6/0,9 % na 0,5/1/1,5 %. Léčení za blízkého hořícího boss nepřítele zvýšeno z 0,6/1,2/1,8 % na 2/4/6 %.
- Inner Flames: Bonusové poškození při zdraví zvýšeno z 3/6/9 % na 4/8/12 %.
- Overflowing Energy: Redukce cooldownu při zasažení elitního nepřítele zvýšena z 0,25 na 0,35 sekundy.
- Avalanche: Bonusové poškození zvýšeno z 45 % na 60 %.
- Combustion: Bonusové poškození za unikátní zdroj hoření zvýšeno z 2 % na 4 %.
- Esu’s Ferocity: Šance na kritický zásah zvýšena z 5 % na 10 %.
- Shatter: Bonusové poškození zvýšeno z 25 % na 30 %.
- Vyr’s Mastery: Bonusové poškození zvýšeno z 15 % na 20 %. Bonusové poškození po kritickém zásahu zvýšeno z 20 % na 25 %.
Legendární aspekty
- Aspect of Concentration: Redukce poškození zvýšena z 10-20 % na 15-25 %.
- Aspect of Unbroken Tether: Další řetězy Chain Lightning zvýšeny ze 4 na 5.
- Aspect of Overwhelming Currents: Šance na vyvolání dalšího Shock dovednosti zvýšena z 15-30 % na 25-40 %.
- Mage-Lord’s Aspect: Vyr’s Mastery nyní poskytuje 6-9 % redukce poškození, trojnásobně při boji s blízkým nepřítelem.
- Aspect of Shattered Stars: Poškození meteoritů zvýšeno z 20-35 % na 30-45 %.
- Aspect of Frozen Memories: Další casty zvýšeny z 1 na 2.
- Battle Caster’s Aspect: Maximální stacky zvýšeny ze 3 na 5.
Unikátní předměty
- Flamescar: Poškození embers zvýšeno přibližně o 35 %.
- Esadora’s Overflowing Cameo: Poškození zvýšeno za každých 100 inteligence z 50 % na 60 %.
- Staff of Endless Rage: Bonusové poškození zvýšeno z 40-60 % na 50-70 %.
- Gloves of the Illuminator: Penalizace poškození snížena z 35-25 % na 30-20 %.
END-GAME
- Úrovně zdraví a poškození byly sníženy v oblasti Pit. Tato úprava je nejvýraznější, když hráči dosahují úrovně 60, aby více hráčů mohlo plně participovat v Masterworking.
- Všichni mučení bossové měli své zdraví sníženo o 30 %. To zahrnuje i Blood Boils z Tormented Echo of Lilith.
OPRAVY CHYB
- Opraven problém, kdy poškození elixíru Holy Bolts škálovalo neúměrně vysoko, když bylo vyvoláno mazlíčky, jako jsou minioni Necromancera.
- Opraven problém, kdy sesílání Boulders s Dolmen Stone neproběhlo vůbec. Boulders nyní mají limit 10, ale jejich poškození je zvýšeno o 10 % za každý Boulder.
- Opraven problém, kdy Rapid Fire s vybaveným Scoundrel’s Kiss nemohlo správně zasáhnout blízké cíle a někdy střílelo projektily za hráče. Tento problém také zvyšuje poloměr explozí o 25 %.
- Opraven problém, kdy se mazlíčci počítali jako minioni v různých případech.